Kök i klassisk stil

Här är köket som jag drömmer om. Det kommer från Kvänum och heter Broby. Det är dock dyrt som attan, så ett tips är att anlita en finsnickare som bygger köket just för dig. Det kostar bara en bråkdel av vad Kvänum kostar och blir minst lika snyggt. Bilden är hämtad från www.prosjektgulv.no.



Maryle Steeps kök i filmen "Somethings gotta give" är så super snyggt. Gillar att de har gjort plats för böcker på sidan av köksön. Bilden kommer från quintessenceblog.com.



Detta super snygga kök har faktiskt bloggerskan till bloggen colonialeast.blogspot.se ritat själv. Visst blev det super snyggt!



Jag tänker mig att jag skulle kunna måla köksön i grått så att det knyter an till temat i våningen. Titta till exempel på dessa bilder. Det är två olika kök, båda designade av den Kanadensiska inredaren Tommy Smythe.

Bilderna är hämtade från http://roomsbloom.blogspot.se/





Denna bild är hämtad från http://bellevivir.blogspot.se/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0