Tarraula

Här en ny favorit. Denna hittade jag senast jag var i Spanien. Utomlands lyckas man ofta hitta mer affärer med lyxig hotellkänsla som jag älskar, som Tarraula. Det är en butik som ligger i Javéa, mellan Alicante och Valencia, så om ni befinner er i krokarna någon gång så är den väl värd ett besök. Om inte annat så kan ni inspireras av bilderna på deras hemsida och kanske beställa något online. Jag tycker att det är spännande hur många hotell lyckas med att få den där speciella känslan av lyx, mys och avkoppling med relativt få möbler.

Tyvärr hittade jag inte några bilder som gick att hämta från nätet. Jag ska försöka ta några nästa gång jag är där.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0