Ralph Lauren Home

Letar just nu efter inspiration till mitt vardagsrum som känns väldigt mycket Ralph Lauren. Eftersom min lägenhet just är en lägenhet och dessutom ligger mitt i stan känns det som att denna moderna, maskulina och metropolitiska stilen skulle passa väldigt bra. Alla de raka linjerna tror jag kommer att vara en bra kontrast gentemot de övriga pompösa 1800-tals detaljerna som finns där. Kommer så klart att lägga upp bilder på lägenheten när den är färdigrenoverad och inredd. Älskar verkligen sängbilden (RL Cube Bed), känns liksom som en modern version av en barocksäng, gillar när gamla saker får en ny inriktning. Jag är ju inte direkt en minimalist och denna stilen är ju så klart inte för alla, men kan funka som en bra bas. Enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0