Nyköpt!

Åhh nu är jag såå excited för jag läste precis ett mail från Birgitta på DIS inredning. Mina möbler anländer här hemma i nästa vecka. MUMS! Åh va jag har längtat. Här är lite av de grejer som kommer.



Min fantastiska Howardsoffa i rosa/beige sammet. Den är 240 cm bred och kommer passa perfekt in i mitt vardagsrum. Åh gud va jag skulle vilja ha den där mattan oxå.


Mina två soffbord i valnöt, ett lite högre som är högblankt och ett lägre, matt.


Fåtölj i vintage skinn, dvs. gammalt skinn som man tagit av från någon annan möbel för att sätta på denna super läckra kreation i New England stil.


Denna lampan är en dröm! Jag tog faktiskt hem den för några dagar sedan. Den är så fruktansvärt snygg och ska nog hänga över mitt matsalsbord när köket blir klart. Den heter "Meduse" (nått djur som typ ser ut som en brännmanet). Man ser inte riktigt på bilden, men det hänger ner lite tyg i botten som ser ut som manettrådar.


Har ni sett så snygg! Denna har inte fått en bra plats här hemma än. Tror kommer hamna på nått sidobord bredvid soffan sen. BTW, det viktigaste med en sånhär lampa är att använda halogen. Det gör sån stor skillnad!


Kommentarer
Postat av: David

Vilken fin blogg du har skapat!

2010-05-28 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0