Simon och Tomas hem

Jag kollade precis på

Jag kollade precis på "Sveriges fulaste hem" med Simon och Tomas. Jag tycker det är synd att de inte kan visa hur fint de kan göra. Det ser för det mesta riktigt gräsligt ut efter de har röjt loss i någons hem på TV. Jag funderar på om det beror på att de har en tjat budget i programmet för hemma hos dem själva är det ju jätte snyggt. Vad jag vet har ingen av dem en formell utbildning inom inredning, men jag gillar att kolla på dem ändå för de e så sköna! Deras butik London W8 på Odengatan i Stockholm är helt fantastisk. Under "projekt" på deras hemsida kan ni se fler projekt som de har gjort.

Ni kan se fler bilder av Simon och Tomas hem här.


Kommentarer
Postat av: Elizabetth Henberg

Hej!



Wow så fint dom har, kul att kika in på din sida.

God jul!!



mvh Elizabetth/Design by E

2010-12-20 @ 09:58:13
URL: http://www.designbye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0